Ahad, 16 Oktober 2011

10 budak hitam punya projek.

masih ingat kes 10 budak hitam yang baik dengan saya tu?
kalau korang punya memori cuma 256MB, sila klik entri saya yang lepas ok. betul- betul sebelum entri ini.

apa?
saya nak reveal siapa 10 budak hitam?

hahaha. memang tak ah kan. itu rahsia kerajaan dari sisi aku. cehh. sabar lah. projek ini separuh jalan pun tak sampai lagi. tercungap- cungap ni hah. letih memikir. nanti kalau dah komplet, saya akan kasi tahu. oki.
dan semestinya lah akan ada entri khas setelah komplet misi projek itu nanti. jadi bersabar ya. kemungkinan dalam minggu hadapan siap. hari tu dah ada lima, maka lagi lima lah. jadi sepuluh kan. lepas itu nak bagi cantik sikit. gilap sikit. tachap sikit. kata- kata manis sikit.

semua serba sedikit lah.

tapi macam biasa lah. manusia ini berubah- rubah. projek ini lari banyak dari plan yang asal. atau boleh dikatakan tak ikut plan langsung. aduhaii.

tapi tak apa. kita cuba.
tunggu yah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.