Jumaat, 27 Julai 2012

Untuk 24.


Untuk tahun yang ke-24, aku harap segalanya akan baik- baik sahaja.
Untuk mama ayah.
Untuk 6 lagi pendekar 1119.
Untuk kawan-kawan yang aku suka.
Untuk semuanya.

Dan untuk semuga-semuga.
Untuk doa- doa.
Terima kasih yang tak terhingga.
Semuga kita sama- sama beroleh keberkatan daripada Allah SWT.

Kepada geng Anak Rantau,
Geng Stekrian,
Geng KMKN,
Geng UM,
Geng PALAPES,
Geng Metminton,
seterusnya geng Cheng & Co.

Anda2 lah yang selalu menemani aku menjalani setiap episod hidup aku sehingga membawa kepada tahun yang ke-24 ini. Segala suka-duka. Segala tawa-ria. InsyaAllah aku yakin, selagi kita sabar, tabah dan segala sifat mahmudah yang lain, Tuhan akan sentiasa tolong kita. bantu kita.

Dan semuga aku dan kita semua menjadi manusia yang lebih baik.
lebih baik.

Terima kasih untuk makan-makan di Murni SS2.
Do remind me the date of yours pulak ya.

Assalamualaikum.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.