Jumaat, 19 Jun 2009

kekenyangan yang berganda~

assalamualaikum and greetings to all
yeah, hari ni dapat tau satu berita yang baik. haha...
satu lagi keturunan cik din masyuk universiti malaya. haha...
aku gumbira.sangat gumbira.after this, tak la aku balik sorang naik ktm, kan.ada member nak melepak bersama walaupun realitinya bukan senang nak ajak budak medic keluar berpoya.

ye ke?

xpe, yang penting dah rezeki dia kat situ, kan?

dia pernah kurang berjaya dulu.dengan berbekalkan matriks dua tahun, dia dapat jugak masuk um. maybe ini akan lebih membuatkan dia berasa sangat bersyukur.

ini jugak menyedarkan aku. bahawa hidup ada naik turunnya.kadang kita di atas dan kadang kita di bawah.lumrah, kan.

then, tadi kami semua pergi makan kat luar...[actually nak ambik gambar tapi terlampau asyik makan pulak]

kitorang makan kat de selat...sebuah restaurant makanan laut kat port.
gilak kentang punya kenyang. serius.xpenah aku makan banyak macam tu. tapi masih ingat tuk diet jugak la. makan nasik sikit je...bantai makanan laauuut yang melampau!

terima kaseh ayah!

maybe ini bersempena dengan hari bapa jugak.tapi silap. supposely kitorang yang kena belanja ayah.tapi vice versa pulak.maybe next time.after kitorang kerja maybe.

pape pown.kami sebagai pelanggan pertama yang dtang ke de selat sangat bergumbira dengan makanan walaupun harga mahal nak mam...\
tapi tak apa.demi makanan.dan perut kenyang.alhamdulillah.

p/s: muga adik aku dapat mengharungi bidang medic di um nanti~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.