Selasa, 27 Oktober 2009

aku ni kenapa?

erm, supposely ak kne upload pic and story time ak mengabiskan masa di negara jiran, Thai land. tapi macam malas. serius malas..
lagipun ak kne kutip dlu sume gambar dari cameraman2 di sana sbb time lawatan tu kamera aku kong, so tak bleh nak mencapub. kecewa. lupa nak cas bateri sebab ngantuk+ sejuk lagi. fuhh, best tido..

cuma ak nak kongsi.

manusia yg jatuh chinta tu macammana, ya?

ak pon mulalah search kat yahoo. yeah, banyak benda aku dapat. banyak benda aku baca. pergh...serius la aku ni!!!

jujur ak cakap, ak nak jumpa sangat dia...tak payah bersembang, cuma nak melihat. dalam erti kata tersiratnya, aku rindu. yea...aku rindu.

hasrat hati nak tengok dia before naik flight, tak kesampaian.
time kat thailand mulalah cm manusia hilang akal. buat itu tak kena, buat ini lagilah tak kne.
and for the 1st time, ak tak suka shopping!
argh, knape ak jadik macam ni?
kenapa aku?
tolonglah. siapa dia yang boleh buat ak jadi macam ni, ni?
dia bukan siapa- siapa. serius. nama dia pun aku tak tahu.

susah kalau jadikan manusia yg kte kurang kenal sebagai moral kita. susah.
sebab tak tahu nama dia yg boleh kita search kat facebook.
sebab tak tahu nombor die yg boleh kita bagi mesej.

lagi susah sebab tiada satu kawan aku yg ak penah nampak dengan dia.

ya, aliran kami lain.
lain sangat. itu sebab kami tiada something yg boleh dijadikan connection.
alahai.
sabar ya, wahai hati.
kalau ada jodoh, adalah.

kamu.
just doa untuk kamu muncul di hadapan saya time dinner nanti.
just doa untuk kamu menguntum senyum pada saya walau tika itu senyum kamu utk temanmu.
just doa untuk kamu perasan kehadiran saya.
just doa untuk final exam kamu.

gila.
aku tak kenal dia.
dia tak kenal aku.

nonsense.
mengharap pada yg tak pasti.

wake up la weyh...
cari moral lain pun bagus.
tapi saya cuma nak kamu.

bengong.
aku dah jatuh chinta ke ni???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.