Ahad, 17 April 2011

doakan.

gambar ni time meeting opk tahun lepas. havoc. berlakon lebih je. tapi ini projek paling aku suka. berjaya atau tidak nya projek ini bergantung kepada pencapaian palapes intek 31. kalau mereka berjaya, maknakata kami berjaya.

ini adalah minggu2 terakhir sebelum periksa bermula. hujung bulan ini paper pertama aku. dalam menuju ke hari itu, aku akan sibuk. sekarang blog merupakan satu2nya dunia sosial aku. dan aku akan lupakan ini juga bermula minggu depan.

aku minta didoakan berjaya untuk aku punya periksa nanti.

habis paper 10 may. akan terus kemas barang dan dihalau keluar dari kolej kelima. 16 may aku akan mula bekerja.

sebelum itu, doakan aku sepanjang peperiksaan aku ok. 28/4,29/4,3/5,4/5,5/5,10/5.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.