Isnin, 9 Mei 2011

canggung.


setelah sebulan lebih. akhirnya aku reactivate semula fesbuk aku. atas sebab apa, tiada.
cuma cuba buang semua gambar tapi takut pulak tak ada bekap. jadi aku private kan semua sekali.

canggung.
haah. rasa macam tak tahu nak buat apa dengan fesbuk. dan2 aku mula fikir, apa agaknya yang budak2 ni buat kalau ngadap fesbuk 24/7?

ha, dulu aku macam tu lah. segalanya fesbuk. tapi bila dah lebih sebulan tinggalkan. gamaknya ia bagi impak positif untuk aku. mudah- mudahan ianya berpanjangan. aku fikir mahu deactivate semula.

ekceli aku bukak fesbuk semula cuma nak kasi tahu yang aku sudah tak banyak hari lagi duduk di kolej kelima. sudah mahu dihalau keluar.

itu saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.