Isnin, 2 Mei 2011

mana ethic nya kalau time periksa ethics pon kau meniru?


sakit hati pulak bila teringat.(periksa kecik ethics dulu2)

punyalah penat aku membaca, menghafal.
bila masa periksa kecik itu hari, sedap je diorang meniru depan mata aku. siap kasi keluar notes lagi. aku ulang ya, noteS!

periksa ethics kot. agak2 lah kalau kau tak baca malam tadi pon. aku baca kot. bagilah adil sikit.
tapi wadehel, kira ramai jugak yang buat macam tu sebenarnya. aku tahu ah sebab dalam aku tengah mengingat2 itu, aku pandang sekeliling kot. dah aku duduk paling atas, konfem ah semua aku nampak. sebijik2 kau meniru. pergh, sedap betul!

jadinya, bila markah periksa tu keluar. aku dah bolayan. tak tahu mana asli, mana tak.
logiknya, kau punya markah periksa kecik tu penuh sekalipun, Tuhan tahu yang mana satu usaha kan. Tuhan tahu itu.

mana letaknya nilai etika manusia itu kalau masa periksa etika pon kau mampu meniru?
memang tak ada etika!

celaka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.