Rabu, 25 Januari 2012

really, do text me!

hi, assalamualaikum.

entah kenapa ya, aku rasa macam ada sesuatu yang tak ada. punyalah lama kan baru aku nak bukak benda merah-itam ni balik. saja. buat- buat sibuk. hari2 begitu laju berlalu. sampai tak terlarat nak kejar. hari2 kerja. hari2 cuti. terlalu terisi. even duduk saja di rumah. itu yang paling bahagia, realitinya.
tapi, kan. bila difikir- fikir balik, ada sesuatu yang tak ada.

sesuatu yang dulunya dianggap tak berapa penting.
tapi, sudah jadi penting!

hati kata rindu. mulut kata tak mahu.
really, do text me.

taknak fesbuk.
taknak tweet.
taknak komen.

text me!

really.
aku faham semua orang sibuk. membina kerjaya demi hidup yang stabil dan terjamin. aku juga berusaha ke arah itu. tapi semua orang juga nak hidup yang baik. life balance, orang kata. tak terlalu bekerja. tak terlalu bermain.
balance.

jujur, bukan sengaja mahu melupakan. cuma, tak tahu nak hadap macammana.

serius li, tak tahu.
tak faham ya?

tak apa. that's why saya cakap, do text me.
bukan sengaja. tapi ada sebab.

orang kata, semua ada sebab.



1 ulasan:

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.