Sabtu, 20 Ogos 2011

cinta pertama saya.

tanggal ini hari, mungkin.
itupun kalau ingatan saya masih betul.


ya. selamat hari lahir buat cinta pertama saya. tanggalnya sama dengan saya. cuma bezanya bulan. dan tahun.

dia lelaki baik.
saya doakan dia akan ketemu jodoh yang baik- baik.
yang pandai masak.
yang pandai ambil hati keluarganya.
yang selalu jaga hati dan keperluannya.
yang juga selalu mencintai dia.

berjuta terima kaseh ingin saya katakan padanya.
kerana telah membenarkan saya sukakan dia.
benarkan saya merasai cinta pandang pertama.
benarkan saya merasai kuasa surat chinta.
letak bedak dan tulisan kaler2.

kenangan itu bisa membuatkan saya bahagia.
dan tertawa.
tak sangka dia boleh sukakan saya.

dan sekarang.
saya tahu dia sudah berpunya.
tiada niat mahu mengganggu-gugat.
saya takkan suka, bahagia atas airmata orang lain.

saya doakan dia bahagia.
dan serius tak sabar tunggu kad jemputan dari dia.

selamat hari lahir, mohd z*****i.
semoga panjang umur.
serta murah rezeki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.