Selasa, 14 Julai 2009

si PERFECTionist~

sume nk tau sape PERFECTionist di sini??


i dont think that's a good idea. let me keep it for myself, ya.


bayangkan hidup dgn perlu sentiasa berhadapan ngan dia. harap hati masih bersabar.

dia anggap dirinya betul. bersuara confident tahap karma [walaupun dia silap!].

diri die dianggap HOT. semua org mcm cari die tuk wat keje. tau sebab pe? die jenis yang tak fikir untuk sesuatu keja, then trus setuju ngan org ats...xpenah nak fikir natijahnya pd yg laen.

sbb perangai cmtu, org laen gemar bg keje kat die.dan oleh kerana si dia yg lawa, maybe dia punya added value...[aku tak terganggu ngan added value die, ya!]


kadang terasa bosan ngan dirinya yang peramah tak bertempat. mungkin kerna aku ni jenis pendiam so trase agak terganggu dengan manusia yang banyak mulut macam tu. sori kawan. i didnt mean that but hati ni terasa sesak.


aku juga manusia. aku cuba memahami kamu. tapi kamu? kamu akan berbuat yg sma ke?

it's really tough...saya tau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.