Isnin, 11 Oktober 2010

dunia takkan pernah senyap.

sabtu lepas kami cuba mengukir kenangan lagi. kali ini bukan sahaja intek 29, malah gabungan terbaik 29-8. mungkin nanti kami terpaksa fikir2 kan nama yang baru untuk itu. tapi bukanlah mahu melupakan terus intek 29 asal. cuma ini adalah inovasi. dunia perlu berubah kan?

semua pon boleh join. kami tidak mendiskriminasi. sila2 lah luangkan masa melawat kami di sini. kami juga perlukan sokongan anda2 semua. bukan niat mahu menjeleskan mana2 pihak tentang apa kami buat di sini. cumanya mahu mengkasi tahu. kami masih cuba berusaha kuat untuk bina semula kenangan2 tanpa anda semua. susah.

bayangkan dulunya, 57.
yang sekarang cuma....?

ya. aku sendiri tak pasti berapa yang tinggal.

ah, whatever. tak mahu kasi cherita yang sedih2. korang2 pon ada yang dah kawen, tunang. jadi tak elok lah nak sedih2 kan?
jangan risau. kami ok2 je kat sini. tak usah risau, ya.

walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a aku

untuk sabtu lepas, kami2 dapat no 3 untuk bola jaring dan bola tampar. fair and square. tiada aksi tolak-menolak. tiada aksi tarik2 rambut. aman belaka. kitorg pon tak kena buli dengan kompeni2 lain. even kami2 sikit. cukup cuma mata main peranan. diorang sudah boleh berpaling tadah. hahaha. gila kejam kan. itu veto namanya.

keputusan keseluruhan akan diumukan semasa pembukaan latihan nanti kalau tak silap.
24 oktober 2010. masa itu juga akan diadakan pertandingan merentas halangan dan menembak. all the best kepada semua kompeni. terharu aku korang sangat happening tahun ni.

thumbs up!


6 ulasan:

  1. hahahahaha

    kau tak abis2 lepak kat rumah.
    malas ah nk ganggu

    BalasPadam
  2. dah kat sini dah.

    n skrg ni duk bilik badi.hahaa

    BalasPadam
  3. weh skotters!

    ak mesej tn sofi.

    BalasPadam
  4. ingatkan dah xdapat join sukan kompeni..hehe
    naim~

    BalasPadam
  5. ak first time join kot.
    maksudnya first time join main netball dlm sukan kompeni la kn.

    almaklumlah aku ni bangku sikit kalau pasal netball ni.

    hahhahaa

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.