Jumaat, 24 Disember 2010

hapdet palapes UM II

ujian telahpon selesai semalam. menangis sudah, marahpon sudah. bagai2 ragam budak2 ni. dan malam tadi, selamat membahagikan inter kepada dua platun. nanti aku perkenalkan siapa ketua platun dan platun sarjan yang terpilih ya.

sepatutnya hari ini bermulanya prosedur tempur. tapi budak2 ni dapat cuti pulak untuk outing. aku tak tahulah apa yang diorang2 nak beli. aku macam biasa ah. diorang outing, aku qada' tidor ah. lagi berbaloi- baloi.

25hb nanti, advanced party akan mula bergerak. dan esoknya, kumpulan besar akan bergerak. aku punya status follow yang mana, tak pasti lagi. dilema oh dilema. tamak pon ada. haha. tapi tak apa. aku akan pastikan semua berjalan dengan lancar. sesuatu mesti aku kena korbankan untuk sesuatu. kan.

jadi bermulanya 26hb, jika aku follow inter untuk mara, memang takkan adalah hapdet2 terbaru. dari sisi aku akan sunyi seketika. dan akan aku hapdet selepas aku balik dari fasa medan nanti.

sebaik sahaja aku habis fasa medan nanti, aku akan terus follow rombongan ke kulim, kedah pulak. incik along aku kan nak kahwen. lupa ke?

9hb nanti majlis di rumah aku pulak. korang jangan lupa datang. jangan risau, aku takkan suruh basuh pinggan. cuma datang makan. make sure korang ingat jalan tahu.

3 ulasan:

  1. kenape saya tak join palapes dulu2...

    BalasPadam
  2. hahahahaha... dah tak ada jodoh dgn intek 29 kan. nk buat mcmmana.

    tapi ko boleh jadi tumpangan dlm intek 29. ok.

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.