Jumaat, 7 Januari 2011

rindu kamu.


kredit gambar di sini

yeah, its really lame bila terasa sangat2 rindukan kamu.
gila. padahal kau tu bukan siapa2 pon. kita tak kenal lama pon.

tapi bukan chinta ya.
cuma rindu.

rindukan gurau senda itu.
rindukan panggilan itu.
rindukan senyuman itu.

tapi aku simpan ah kan. takkanlah aku nak pergi sebarkan seantero dunia manusia mana yang aku rindukan. ye tak? tak berbaloi je aku kena gelak nanti. tapi kena gelak ok lagi. kena maki yang tak tahan tu.

jadi baik diam.

fikiran, sila fokuskan pada persiapan perkahwinan along ok. along dah stress gila sebab terasa banyak benda tak siap lagi. dalam hati aku gelak je. mana taknya, kahwin nak macam anak dato. mewah bagai. nasib lah aku kahwin nanti cuma nikah. syukur je aku rasa. tak menyusahkan.

tapi eloklah kan. along pon anak pertama, jadi gahnya kena lain macam ah. kami yang tengah2 ni, buat biasa2 sudah. ah, itu nanti fikir. yang aku nak fikir sekarang, apahalnya aku rindukan dia nih?

gila mengada ah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.