Sabtu, 1 Januari 2011

hapdet (I).(II)

(I)
ok2 memang tepat telahan aku kan. hapdet selepas selesai segala. awal mula pertama mula, aku nak kasi tahu yang aku sudah selesaikan tugasan sebagai pegawai muda peringkat intermediate sehabis baik. komentar dari inter aku tak dengar lagi. jadi susah mahu tahu di mana tahap aku sekarang. tapi tak apa, memandangkan segalanya sudah selesai aku pon sudah boleh bertenang nafas sekarang.

inter masih hebat. dan ya. mereka bukan calang2 manusia.

terlalu banyak yang nak diceritakan. tapi nanti2 lah. cuma aku mahu kasi tahu, inter mara bersama bag pack. aku ulang, bag pack! kau fikir sapa lagi hebat?

sudah2. puji banyak2 pon tak boleh. budak2 ni bukan boleh sangat. bila banyak puji nanti dia lupa diri. tapi apa yang pasti mereka masih boleh dibentuk. mungkin dengan bakal adanya pegawai latih dan jurulatih baru mereka nanti. mereka bakal menjadi senior yang baik dan cergas macam gorila utara punya intek. aku doakan.

(II)
aku sebenarnya baru sampai rumah. balik sahaja dari hutan semalam2, aku terus ditugaskan jadi driver along aku pulak. kami ke kulim. dia nak kawen. konvoi 6 kereta. bas dan sebuah kereta menyusul sebelah malamnya pula.

kejab lagi aku nak edit gambar. kalau rajin aku upload.

minggu depan, 9hb majlis kat rumah aku pulak. JEMPUT DATANG.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.