Isnin, 5 April 2010

'dia' datang lagi!

kadang2 aku sendiri konfius kenapa dengan aku ini. kadang aku rasa aku okay. kadang aku rasa macam nak mati. sakitnya Tuhan saja yang tahu. betapa tak selesanya bila 'dia' datang. dan semuanya jadi bukan kita yang tentukan bila. tapi 'dia' datang suka hati saja.

penat sudah mahu cari punca. nak ke klinik. konfius. ada ke doktor pompuan nak rawat aku ni. bukan apa, aku tak mahu lah doktor lelaki yang check. aurat kot. dan aku rasa 'dia' ni tak adalah sesuatu yang sangat sakit, cumanya aku jadi macam mahu hentak kepala bila 'dia' datang.

aku juga berikhtiar. serius aku google cari sebab kenapa. dapat lah sikit2.

tapi masih jadi lagi.
masih lagi.
masih lagi.

oh, plis. apa aku nak buat ni?

eh, kejab. benda ni ada kena-mengena dengan cik M aku ke?
lagipun cik M dah lama tak jenguk aku. aku rasa benda ni tak ada kaitan dengan cik M. jangan fitnah, ya.

habis tu pasal apa?

sebenarnya aku nak cherita pasal banyak insiden sejak dua tiga hari ini. tapi sebab 'dia' datang menyapa aku, aku jadi malas gila nak hapdet cherita. nanti2 la. takpon nanti aku bagi saja link member2 aku yang dah hapdet entri diorang. haha.

untuk kawan2 yang aku suka.
sori aa. aku sakit gila sekarang.
tak boleh nak sambung.
babai.

p/s: 'dia' merujuk kepada sakit aku yang tak tahu apa puncha. cik M merujuk kepada migrain. haha. terimakaseh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.