Selasa, 22 Februari 2011

22 bahagi 2 dapat 11.

korang perasan tarikh hari ni?

22 haribulan 2, tahun 2011. kalau disingkatkan, 22022011. kalau disistematikkan lagi, 22 bahagi 2 dapat 11. kan.

bukan aku nak cerita matematik kat sini ya tuan-tuan-puan-puan.
bersempena dengan tarikh gilang- gemilang ini, saya mengumumkan yang saya EKSIDEN!
ayat diulang, saya eksiden. lagi. lagi ok.

mungkin eksiden kali pertama dulu tak memberi pengajaran apa2 pada saya. jadi Tuhan nak ajar lagi. arghhh..

serius sakit. time jatuh ah.
serius sakit. time nurse ubat luka.
serius sakit. time nurse gunting seluar rabak aku.
serius sakit. time duduk sekarang ni.

taknak bagitahu puan mama dengan incik ayah.
nanti kena marah. jadi baik diam.

lutut aku kena balut. tiga hari nurse tak bagi bukak. jadi lu orang kira2 macammana aku nak mandi? haihh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.