Sabtu, 26 Februari 2011

bawalah hati aku pergi.

terima kaseh.
terima kaseh.

itu saja ucapan yang aku fikir aku boleh kasikan.
walaupun ianya nampak percuma, tapi nilainya adalah infiniti.

sekarang,
aku tahu aku ada apa.
aku ada semua. (kalau kau masih mahu tahu)
kecuali hati aku. (inipon kalau kau masih mahu ambil tahu)

nak tahu kenapa?
kau sudah ambil semuanya.

semuanya.









aku fikir aku tak kisah bila kau sudah berdua.
tapi rupanya tak.

tapi tak apalah.
hati aku pon kau sudah ambil.
simpan baik- baik.
bawa lah pergi mana pon.
aku kasi.

biar aku tak punya hati.

2 ulasan:

  1. hahaha...spe kin yg amik ati ko nie..x hbs2 la..

    BalasPadam
  2. dah habis dah ni. lepas ni tak ada kot.

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.