Sabtu, 1 Mei 2010

dikhianati...LAGI!

demit.
aku kadang2 tak faham, manusia apakah dia.
oh plis. kenapa tak kau cakap saja depan muka aku.
perlu ke kau khabarkan pada semua orang, tentang aku.
pada masa yang sama, kau bercakap baik-senyum segala dengan aku.

tolong buka topeng kau.
aku benci.

inilah yang dikatakan mulut perempuan.
bilamana dikata kan yang mulut perempuan cabul.
kau tak mahu percaya.
dan sekarang, kau mahu tahu siapa yang cabul?
kau pergi depan cermin, pandang wajah itu.

ya. kau!

kau memang cabul. mulut longkang segala. aku takkan percaya sama kau.
dan jangan pernah sekali cabar aku. aku bukan jenis manusia yang layan baik bila dikhianat.
tunggu saat, aku balas semula. aku pendendam. ha, sapa suruh cari pasal.
sabar, tunggu aku balas.

aku marah.

4 ulasan:

  1. apesal kak?

    -chicy-

    BalasPadam
  2. nnt ada masa kita gosip yeh.

    BalasPadam
  3. Dendam tu tak salah...tapi carilah dendam yang terindah...how was it? by apologizing org yg bersalah...i know its hard but which is harder? memohon maaf atau memberi maaf? think if kita ada di tempat dia or vice versa...

    bukan nak jadi baik...sbb u knew n i knew...yg aku ni mmg bukan org baik2...noted rite?but apa salahnya kalau ko yg lebih baik dari aku prove yg ko sememangnya lagi baik dari aku...give me a good example...kan ko nak aku jadi baik jugak? rite?

    ati kita ni kecik je dalam diri sis...jgn hitamkan dia dengan dendam...rugi...sgt3 rugi...

    BalasPadam
  4. okeh. ak bukan pendendam actualli. aku tak tahu nak serang balas macammana.

    itu cuma marah kot. biasa lah darah muda. cepat panas.

    sekarang okeh dah kot. dah jumpa pakar psikologi tadi. haha

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.