Selasa, 2 Februari 2010

mula nyanyi lagu chinta.

Oh, secret admirer
When you're around the autumn feels like summer
How come you're always messing up the weather?

Just like you do to me..


My Silly admirer

How come you never send me bouquet of flowers?

It's whole lot better than disturbing my slumber

If you keep knocking at my door

Last night in my sleep

I dreamt of you riding on my counting sheep

Oh how you're always bouncing
Oh you look so annoying. (Please!)

Dear handsome admirer

I always think that you're a very nice fellow
But suddenly you make me feel so mellow
Every time you say: "HELLO!"

And every time you look at me

I wish you vanish and disappear into the air

How come you keep on smiling?

Oh! You look so annoying. (Not again!)


My secret admirer

I never thought my heart could be so yearning
Please tell me now why try to ignore me

'Cause I do miss you so

My silly admirer

My handsome admirer

Dear secret admirer
'Cause I do miss you so

banyak kali sebenarnya aku dengan dia jumpa secara tak sengaja. diulang, secara tak sengaja. sounds macam jodoh. tapi agak nonsense. sudah nama satu kolej, memang lah jumpa.

keluar pintu pagar kolej, berselisih motor.
keluar dewan makan, berselisih jalan.

dan baru kejab tadi. aku pergi hantar adik aku dengan kereta. dia lintas depan. dia punya pandang. pergh. betul2 buat jantung aku nak gugur. dia berdiri dekat dengan kereta aku. serius dekat. lepas saja kereta aku dah lepas, aku pandang belakang. and guess what?

dia pandang. lama!

oh Tuhan. ujian apakah ini?
plis la. aku belum bersedia untuk ini semua. mintak jauhkan.

dan plislah. apa yang encik apa nama ni fikir?
okay, sekarang cuma ada dua kemungkinan.

pertama : dia tahu selama ni aku dok usha dia. means dia sengaja nak tunjuk bahawasanya aku ni benar2 suka kat dia. so nanti dia boleh banggalah. or aku menjadi bahan dia bergelak-guling dengan member dia.

kedua : dia tahu selama ni aku terusha dia. so, dia pun try2 usha aku. then tersuka. means, dia pun suka kat aku. tu sebab dia pandang aku sampai macam tu tadi.

tapi, konfius.

yang pertama atau yang kedua?

encik apa nama. plis jangan main2. kalau suka, cukup2 la bagi isyarat. aku tak faham. blur. sudahnya aku terbayang hah kau pandang aku tadi. berdosa tahu tak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.