Khamis, 18 Februari 2010

tolong suggest fb encik apa nama kat aku, boleh?

hah, kau.
tak habis2 menggedik.
cukup benci bila kau menggedik.

weyh, tapi bukan pada semua pon!
siapa kenal aku, tahulah empunya diri aku ini bagaimana.
aku bukan perempuan yang suka meggedik pada semua, ya. dan persetan semua kata2 nista kamu2 itu. aku peduli apa?

apa yang penting, aku tak luak, kan?
aku bahagia.

apa yang perlu aku buat sekarang. lebih kenal pada encik apa nama. tahu dia manusia jenis apa. tahu if dia juga punya hati sama macam aku.

haha.

tapi, macammana kalau semua kawan2 aku tak berapa kenal dia?
jelas sangat lah yang dia memang tak popular.

haha. gelak sama dia.

tapi if dia punya hati sama macam aku pun, mesti dia sudah usha2 tanya aku pada kawan2 aku, ye tak?
aku popular apa.[jelas perasan!]
bukanlah. maksud aku, kalau tanya pada mana2 budak palapes. sure mereka cukup kenal aku. nama aku satu2 nya di intake gorila utara.

ah, biarlah.
aku pernah dengar bilamana terlalu mengharap sangat, tidak akan kesampaian.

wahai diri, bersedialah untuk menderita sekiranya kamu terlalu bersedia untuk berjatuh chinta!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.