Khamis, 25 November 2010

diam.diam aku jatuh cinta.


wajah yang tampan
sungguh menawan
dan juga kaya
ku suka dia

tapanya kaya
sungguh sederhana
baik budinya
juga bahasanya

saat kau menghampiri diriku
ku ingin engkau tahu
sebenarnya aku
diam diam
aku jatuh hati padamu
ku ingin kau tahu
diam diam
aku jatuh hati padamu

ku ingin kau tahu

tiba2 lagu ni bermain dalam kepala hotak aku. tahu sebab apa?---tadi aku jumpa encik apanama.
gila kau!

sudahlah tengah minggu2 periksa ni. boleh pulak kau nak menulih pasal rasa dalam hati kan. memang tak relevan. budak2 yang memendam rasa macam aku memang macam ni. asalkan aku tak kacau hidup korang, tak apa kan?

hah?
masih tak kenal encik apanama?
tak apa lah. esok2 ada jodoh aku akan khabarkan siapa dia. biarlah dia dengan hidup dia.

cukuplah dia ada depan mata aku.
cukuplah dia ada untuk untumkan senyum aku.
cukuplah dia ada untuk tenangkan hari2 aku.

cukup.

even dia tak mahu bicara sama aku.

aku tahu dia tak tahu.
atau,
aku tak tahu dia tahu.

cuma biarkan.
ini semua Tuhan punya kerja.
aku nak cakap aku perlu lupakan dia pon tak boleh.
mana mampu bilamana dia selalu ada depan mata aku.

baru berazam sikit, dah bertembung dengan dia.
baru pasang cita2 sikit, dia dah senyum kat aku.

aduhh.

cuma Tuhan, kasi tahu sama aku jika dia bukan bakal pemilik hati aku.

2 ulasan:

  1. TENGOKKKK!

    kan aku dah kata.

    BalasPadam
  2. biarlah. ini je yang aku ada.

    kan.

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.