Khamis, 4 November 2010

mudah saja.


ini hari aku mahu bawakan kamu2 semua mendalami lagu sheila on 7 yang satu ini. kalau mahu dengar, dan malas mahu donlod, mari ke bilik aku, kita dengarkan bersama. jenis aku, kalau aku sudah dengar satu lagu, lagu itu saja yang bakal bising di dalam bilik aku. terimakaseh kepada rumet aku sebab sabar mendengar. dan juga kepada rumet tumpangan, yang selalu lena didodoi dengan lagu sheila on 7.

lirik mudah saja dari sheila on 7.

Tuhan aku berjalan menyusuri malam
Setelah patah hatiku
Aku berdoa semoga saha
Ini terbaik untuknya

Dia bilang, "Kau harus bisa seperti aku"
"Yang sudah biarlah sudah"
Mudah saja bagimu
Mudah saja untukmu
Andai saja cintamu seperti cintaku

Selang waktu berjalan
Kau kembali datang
Tanyakan keadaanku
Ku bilang, "Kau tak berhak tanyakan hidupku"
Membuatku semakin terluka
Mudah saja bagimu
Mudah saja untukmu
Coba saja lukamu seperti lukaku

Kau tak berhak tanyakan keadaanku
Kau tak berhak tanyakan keadaanku

Gua suka betul bila Duta nyanyi. dia ada stail dia yang tersendiri. dan aku syak aku dah jatuh chinta sama dia buat kali yang entah ke berapa kali. hahaha. ok nanti gua nak cari boypren muka macam Duta.

stail kan dia?

2 ulasan:

  1. lah. ko masih kapel dgn dia?
    aku ingat korang dah tak ada pape.
    haha

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.