Sabtu, 12 September 2009

jalan terbaek

one more time and maybe for the last time.
aku menyerah.
apa yang jadi, harap jadikan sebagai pengajaran. dari segi apa itu simpan sendiri. hanya hati dan diri yang tahu.
segalanya harap sudah benar- benar aman.

aku sayang kawan- kawan aku.
serius li.
aku sayang.

so selagi mana boleh, selagi mana mampu, aku akan jaga hati mereka.
sanggup digelar penipu?
sanggup!
sebab aku sayang kawan- kawan aku.

dan ada masanya manusia macam aku akan benar- benar berubah. satu hari nanti aku akan ikhlas. aku tahu. aku ikhlas. agak bercelaru kan. tapi tak apa, apa yang penting...segalanya sudah kembali aman. seperti yang anda sedia maklum. harap tiada lagi persengketaan.

kita semua perlu grow up!!
sangat grow up, sebab kita kawan. dan kita mesti fokus menuju yang satu. impian kita bersama. sekarang aku menghitung hari. menghitung hari hampir ke situ. jujur segala perasaan bercampur baur. macam- macam.

cuma nyatanya, ini jalan terbaik.
aku sayang kawan- kawan aku.
aku tahu tanggungjawab aku.
aku perlu grow up.
aku jangan terlalu pentingkan diri.

begitu juga kamu!

love,
untuk kwn2.

lagu untuk entri kali ini : ingatlah hari ini by project pop

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.