Jumaat, 15 Januari 2010

reveal.

atas apa yang aku risaukan, sudahpun aku dedahkan. tapi tak apalah.
iya. aku mengaku. kadang-kadang, some kind yang berbentuk reveal2 ni, berjaya jugak.
okay, encik jebat. aku mengaku salah. cara ini mungkin berkesan. iya, kau bijak.

dan satu, aku tahu dah aku jenis manusia yang tak simpan dalam hati. tapi ikut pada situasi lah. bilamana kekasaran atau kesilapan itu sudah diakui, maka dia pun sudah minta maaf. dan kami sudah berbincang dari hati ke hati, ya...aku takkan simpan dah!

oh, jadi aku ni pemaaf juga orangnya. bodoh. baru aku tahu.

tengok.
macammana aku nak cakap orang lain kenal aku, padahal aku sendiri tak sure macammana aku.ah, susahnya menjadi seorang aku.jadi konklusinya, aku tidak mudah dipredict. im not predictable.

oh, lupa.
before kejadian reveal me-reveal ni. ada lagi satu kejadian yang memberi impak dalam hidup aku.

haha.HOKI.
tadi team 5th frenly dengan 8th dan 11th. janjinya dengan 4th, tapi tak sempat sebab player futsal sudah sibuk nak bermain.

keputusan :

5th vs 8th>>>>>4-0 [menang]
5th vs 11th>>>>>1-0 [tak menang]

seriusli, 11th memang terrer. tapi aku rasa kami berjaya menggoyahkan player diorang. tapi tak apa. segalanya akan diusahakan lagi.

ikhlas banyak lagi tentang hari ini tapi, badan dah letih. fikiran dah penat.nanti2 saja lah.

sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.