Rabu, 20 Januari 2010

encik apa nama? V

tak ada idea kenapa naim tak mahu turut serta menyemakkan suasana kfc. aku pulak jenis cepat emo bilamana aku sudah ajak, tapi tak mahu ikut. terasa aku kalah. dan aku terus berlalu. tak mahu, sudah.

macam tak percaya aku pegi kfc dengan manusia-manusia yang sebelum ini jarang aku lepak dengan mereka2 ini. kelakar. hipokrit sungguh aku. habis sudah naim xmahu ikut, sapa lagi mahu aku ajak. nak suruh aku lepak sorang2. tak mahu aku title 'lonely ranger'.

dan sebaik sahaja melangkah anak2 tangga. aku senyum. hati juga berbunga-bunga.
setelah beberapa minggu. Tuhan memang sengaja. dia tengok aku, aku tengok dia. sekejab.
tiba- tiba aku jadi semangat. cuba jadi cool. biarpun member2 aku tadi sibuk melawak dengan akak yang buat air ni, aku stil relax. ketawa pun sikit2 je. tak mahu galak. nanti dia label aku gedik pulak.

tapi tak lama. aku duduk, dia bangun dan blah. sengaja.

ah, mesti dia bengang sebab kami buat bising kot. tapi bukan aku yang bising. apsal blah awal2.

p-garismereng-s: bila aku dah gedik, macam ni lah. sori dunia!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.