Selasa, 5 Januari 2010

intake 29 PALAPES UM II

sang misteria
yang menjadi tanda tanya.
annual camp intermediate.

.ummi.aku.ikhwan.
senyum dalam penat.
pandura 2009.

.junior.
dalam penat.
pandura 2009


.senior.
tak usah ditanya lagi.
OPK 2009/2010.


.zam.hassim.jamel.chic.na.aku.
pic credit to ummi. tapi aku yang edit. sory, mi. aku curi.
time ni before ujian peta. snap2 juga, panas time tu hanya Tuhan yang tahu. kalau mahu tahu, peluh hassim saja sudah basah peta. kasi gelak sama dia.
baca peta intermediate.



.khairul.biero.fahmicha.taksure.takpasti.
.zam.rizal.aku.na.naim.
.asrul.chic.ummi.
muka gumbira selesai tugasan menembak. peluru hidup. rugi siapa tak cuba. serius ini muka gembira dan senang hati, kan.
lapang sasar, asahan.

akan ada part yang seterusnya. tunggu dan lihat.>>>>>>>


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.