Ahad, 3 Januari 2010

modenisasi yang memenatkan.

banyak kali sudah aku keluar dari bilik. usha kotak yang sedia melekat di dinding. mahu saja aku capai dan letak dalam bilik. weyh, benda alah ni kat luar bilik aku je tapi apsal internet lem*** gila. oh, tolong lah.

badan lesu menunggu. kata UM sudah banyak kali buat services internet itulah, inilah. tapi apahal macam gam***g jugak.

aku bayar yuran mahal tahu. walaupun aku tak sure internet ini aku bayar atau tidak. tapi at least, aku bayar untuk aku guna laptop aku, okay. UM jangan buat aku sakit jiwa, boleh?

kata mahu memodenkan segala. mahu urusan menggunakan sistem wireless segala. mahu selalu update perdanamail. tukar password tiga bulan sekali. mahu itu, mahu ini.

tapi sampai bila. dasar manusia tak mahu bersyukur.

tolonglah.
lajukan internet aku. jika tidak, esok kotak itu sudah tiada di situ.

ini serius.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.