Isnin, 4 Januari 2010

kehilangan.

semakin hari semakin speechless.

tanpa ummi.
kosong.

hari ini juga tiada apa yang mahu dibanggakan.
dengan bangun pagi saja terus kena sound dengan makcik cleaner.
dengan perut yang memulas or masuk angin. no idea.
dengan kelas yang tiba- tiba cancel.
dengan tiada apa untuk dicuci mata.

tiada.

apa masalah aku ni?

aku sudah cuba untuk menjadi manusia paling bahagia di dunia tika ini.
tapi memang tiada guna jika ianya sesuatu yang hipokrit.
terasa bodoh.
terasa mati.

apa hidup aku ni tiada event yang lagi best ke?
hampeh.
suram.

oh, Tuhan. please lah.

oh, ya.
tadi ada something. aku tak sure samaada ianya memang real atau aku saja yang perasan. budak inter says something pada aku. atau untuk aku. dengan erti kata lain, mengutuk aku, mungkin.
entah. atau aku saja yang perasan.
tapi apa yang pasti. aku dosa. sebab aku maki dia balik. dalam hati.
dan dia dapat hadiah dari aku. >>>pandangan slack termahal dari aku.

kan sudah aku cakap, jangan kacau aku.

okay, tinggalkan itu.
apa lagi untuk hari ini?

ha, perlu cari lagu- lagu baru. semua lagu dalam folder musica cam slow. mungkin perlu kembali kepada dunia LP aku. wah, rindunya!
tapi dengan keadaan internet yang tidak mengizinkan ini?
buat sakit hati.

1 ulasan:

  1. uiks...sdey ke rumate..jgn la murung2..t aku balik kite lepak same2 yea...

    inter mane yg brani 'puji' senior tuh..lame da aku rase xmarah org..xbahagisa..ngan nurse kat cni asyik kene mengalah..
    xbest la...

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.