Selasa, 9 Mac 2010

arjuna mimpi

mengapa sekadar jeling kalau hendak kau sulam bibir itu dengan simpul?
mengapa cuma merenung kalau hanya kau kuncikan gempita suara itu?
mengapa sanggup berbicara lewat hati tanpa dihulur anggukan salam?
mengapa perlu diketap mungil delima tanpa kau pamer teres gigimu?

mengapa tampal diri engkau di situ sedang aku menunggu saatnya
yang engkau soalkan wujud seorang aku yang sekian menanti kamu.

arjuna mimpi,
mampirlah.

tanya nama aku.


p/s: dari aku melalui fynn jamal kepada encik apa nama.

2 ulasan:

  1. pergggg... dasat r ko kin! thumbs up!!

    BalasPadam
  2. nampak tak P/S bwh tu??

    ini fynn jamal punya puisi. aku salurkn untuk dia. hahaha

    BalasPadam

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.