Rabu, 17 Mac 2010

ladies nighto

terasa benar2 kembali ke dunia aku. berjalan2 di malam hari memang kegemaran. terasa seronok melihat2 ragam manusia yang bagai2. tambah2 lelaki gatal yang tak kena tempat. terus diam bila aku jeling tajam. haha, padan. ingat aku ini perempuan jenis mudah dikacau. sori, wrong time. wrong place la weh.

tapi tolong la jangan lama. sebab aku sesak kalau bersesak. aku tak suka tempat ramai orang jujurnya.

dan untuk malam tadi. cuma gadis2 pingitan saja yang dibenarkan keluar dengan aku. jawa rangers!
haha. terasa selesa gila bila melepak sesama jawa ni. gurau kasar pon lepak je. kalau melayu benar, memang susah kalau gurau tak kena tempat. cakap bodoh pon melenting. tapi kalau jawa, its okay. semua pon layan. orang cakap kau goblok pon terima saja. gelak pulak tu.

aku jawa. tapi haram tak reti cakap. adalah sikit2. tapi memang faham. kalau kau nak mencarut@ memaki aku pon, konfem aku tahu. balasannya penampor lah.

okay, kalau jawa rangers sudah bersama. memang segala macam gosip mula menular. terima kasih kepada ahli jawa rangers yang sangat bersemangat bercherita. seronok aku kalau tang gosip2 begini. bergosip sambil makan yong tau fu tepi jalan. gelak kuat2 macam tempat itu kau yang punya. memang macam haram la budak2 ni.

mahu letak gambar tapi kamera masing2 cikai. jadi gambar hanya tersimpan di kepala otak masing2. okay, jawa rangers. sekarang kita satu team. nak panggil sesapa masuk team kita?---suruh dia isi borang. haha.

p/s: akhirnya aku bisa gembira selepas meninggalkan jejak encik apa nama dalam kotak fikiran aku. aku sudah simpan dia diam2 dia situ. diam sampai dia mula bersuara.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.