Ahad, 21 Mac 2010

kebenaran kemungkinan.

okay2. aku hampir lupakan encik apa nama sebagai moral aku. hampir. sikit lagi. lagi banyak dia buat hal, lagi besar possibility dia nak diremovekan oleh aku. mengharap sekian yang pantas. plis, aku perlu teruskan hidup.

hidup yang tanpa encik apa nama.

hidup yang bukan lagi mimpi. ayuh, bangunkan aku segera. terima nyata bahawa bukan senang mahu memupuk rasa. kalau sudah tidak cinta, kamu mati pon. tetap tidak dapat rasa nikmat cinta yang kamu impikan. jadi bangun, ya. tak usah mimpi lagi.
tak usah dikejar lelaki yang tak faham rasa kamu. heh, malah pandang sebelah mata pon tak mahu.

aku sebenarnya konfius. lelaki ni slow ke?
walau berpuluh hint yang dibagi, satu benda pon kau tak dapat tangkap. tolonglah, aku dah rendahkan ego aku kot.

tapi lepas ini, jangan harap. kenyataan ini kamu yang minta. aku akan terus jadi aku. ego setinggi gunung. dan aku takkan tunduk lagi. takkan cair. takat lebur aku hanya aku yang akan tahu. takkan aku kongsikan pada semua. termasuk kau!

bukan. bukan benci. tak ada rasa benci langsung. cuma sedih sebab encik apa nama tak faham aku. perlu kah aku yang persoalkan? perlu kah aku yang mulakan?---siapa sebenarnya lelaki kat sini?>>aku atau encik apa nama?

ah, makin dicakap.makin buang masa. ini semua kerja Tuhan. kunfaya kun. jadi, maka jadilah. aku masih percaya pada jodoh yang Tuhan sudah tentukan. aku dah penat mencari. aku dah penat mengharap. aku dah penat sakit. aku dah taknak. tak mahu apa2.

bagi aku sendiri sudah bahagia.

biar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.