Khamis, 5 November 2009

entri kena puji.

haha.
diawangan kejab.
apalah im ni, memuji pulak. dah la aku ni tak boleh dipuji. jangan lebih2 nanti aku lupa dunia.
anyway trimas im sebab baca blog aku. bangga seh.

tapi seriusli.
aku memang tak boleh dipuji.
sebab aku tak tahu nak react macammana.
nak jerit suka, terlebih pulak.
nak tarik muka, weyh...org puji kot.
then boleh senyum je...

senyum lebar.

aku malu sebenarnya. serius malu!

aku taklah matang sangat sebenarnya.
persepsi matang pon aku tak jelas lagi.
kelakar.
macammana lah kau boleh cakap aku matang?


anyway,
untuk kawan- kawan yang aku suka--gaya zahiriladzim...
aku gumbira korang dah berbaek.
kembali ke sedia kala.
harapnya.

sedangkan lidah lagi tergigit kan.
apatah lagi korang yang hubungan-tak-tentu ni. hehe...

semoga kita aman-aman belaka.

untuk korang yang nak exam esok. dengarnya ramai.
semuga soalan yg kluar senang- senang belaka and korang dah pun khatam dgn smua tu.


ya.?
jangan lupa call parents mintak restu.
smoga semua dimudahkan.
dan smoga semua smoga ditunaikan.


insyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.