Rabu, 4 November 2009

ketawa sampai lupa dunia++

hayati kami di Istana Budaya. 28 oct 2009. cuci the musical.
ejad.chic.aku

ejad.zam.aku

ejad.chic.aku



ejad.aku.chic.zam


zam.aku.ejad.

lupa nak cherita. haritu aku pergi tengok cuci the musical. for free. best gila.
jalan crite dia tak banyak berubah tapi happening. disesuaikan dengan teater kn.
pengalaman masa masuk Siam Niramit kat Thailand hari tu digunapakai untuk dibuat banding dengan Istana Budaya. agak bodoh sebenarnya. dua tempat yang sangat berbeza.

beza gila.

chic pon setuju.

tapi lastly, aku sedar. Siam Niramit hak mutlak kebudayaan Thailand yg mana satu persembahan yg dipersembhkn berulang kali. pentasnya...bapak besar. teruja, serius...

tiga kali ganda dewan kuliah utama aku kat fac. tiga kali!!!

pentas SM ada sungai. terkejut time nampak sungai tu. tak sure time kitorang masuk ad nampak sungai ke tak. tapi tiba2 sungai tu ada. bukan takat air mengalir. tapi pelakon tu terjun mandi dalam tu!

ah, teruja nya aku. serius korang...best sangat. nanti kalau ada masa jejak Thailand jangan lepaskan peluang, ya. kunjungi Siam Niramit.
lupa.

kat SM ada hujan jugak.
haha...real.

rasa bodoh pulak puji negara orang banyak- banyak.

mungkin aku bodoh sebab tak kenal Istana Budaya. tak berapa arif reka letak pentasnya. kata member, pentasnya besar sebenarnya. sebesar padang bola. aku ternganga la jugak. betul kah?

betul. dia penah kerja di IB, so tak payah tanya banyak.

tapi well done buat warga kerja cuci the musical. korang best. kelakar nak mam...

ini first teater ak kat malaysia. rasa rugi sebab tak tengok PGL dulu. rugi gila.
nanti ada masa nak pergi lagi. tapi bayar atau free. ikut la. mana- mana. tapi umum ketahui, aku ni kedekut. so, jangan harap sangat la aku nak keluar duit sendiri. tunggu korang ajak lagi. for free. haha.


done.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.