Jumaat, 20 November 2009

transformasi emosi.











terima kaseh kepada kawan-kawan yg bersemangat melaksanakan plan kita. walaupun separuh up-jadi, tapi kira okay lah. bertuahlah aku bangun awal kan. sampai ayah aku pon naik pelik apahal anak dia yg susah sangat nak bangun pagi, tiba- tiba pukul 8 dah siap mandi.

well, aku terus drive ke rumah ummi di seksyen 35. jalan mmg tak ingat tapi macam biasa, signboard mmg banyak membantu. bak kata ummi, signboard shah alam memang boleh dipercayai. dan aku punya memori pon masih ada saki-baki. so tak sampai sejam dah sampai. anyway, aku tak sesat okay. cuma kalau tanya balik jalan mana yg aku ikut, memang fail la aku nak jawab.

phone aku yg bengong da start mengada buat hal. terpaksa berhenti tepi jalan sebab nak call ummi cakap aku dah sampai. hampir dicampak keluar aja phone murah itu. tulah nak saving tak bertempat.

after tu terus ambik ummi dan angkut lg dua member kat perhentian bas. haha.

bukit cahaya seri alam pun dituju. aku pon pelik macammana aku boleh setuju dengan plan umi nih. padahal aku bukan kaki redah alam kot. pagi-pagi buta pulak. kena sihir aku nih.

sebenarnya apa yang aku mahu bicarakan adalah transformasi emosi.
emosi aku yang tak berapa nak stabil sejak akhir-akhir ni selalu buatkan migrain aku mahu dtg menjengah. nasib aku cepat cool. so migrain aku pon pergilah tempat laen. alhamdulillah.

alkesahnya, berjalan ni baek sebenarnya untuk diri dan emosi. serius. tapi berjalan ni jugak buat emosi aku tunggang terbalik. kadang okay, kadang serabai. sebab penat berjalan. walau apapon, terimakaseh utk ummi, naim and topek. tenkiu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.