Isnin, 9 November 2009

jiwa-ng malam exam.

esok exam.




malam ini roomate pasang sume lagu jiwa-ng dia.
tak sangka aku. haha.


andai dpt ku undurkan putaran dunia
ingin ku ubah semula
kata2 dan tingkah laku ku
yg salah agar kita seiring
di mercu asmara
tak ingin lagi dan tak mahu lagi
berpisah bukan dgn kerelaan hati
penyesalan yg tak ada kesudahan
ku tersepit dlm jerat sendiri
**********

bukan ku tak sudi
kasih...
tuk bersama bercinta lagi
kerna kita tidak sehaluan lagi
maafkan diriku sayang
menolak cintamu di kali ini
walau pun ku tahu
sungguh benar rasa hatimu

**********

sudah sering kau kirim surat
namun tak pernah aku jawab
namun ku kirimkan undangan
agar kau tak berharap
bukannya aku tak tega
bukan pula aku tak cinta
kerana orang tua yg tak merestui cinta kita
***********

hambo meme minat kt ore tino
tapi buke jenih buayo
tok le nok cari tino sokmo
hambo cinta hanya kt dio


p/s: aku nk translet lagi. tak fhm sebab laju sgt. nnt aku soh roomate aku tolong..

**********

bulan madu di awan biru
tiada yg mengganggu
bulan madu di atas pelangi
hanya kita berdua
mengejar nikmat chinta
yg putih tak terbanding
sesuci embun pagi
andai di pisah laut dan pantai
musnahlah ilham hilang pedoman
andai dipisah cahaya dan bulan
gelap gelita punah asmara

***********

kini aku pasrah
dengan segalanya
kepedihan ini masih terasa
apakah salahku
apakah dosaku
Tuhan berilah ku petunjukmu
dan redha dengan kehendakmu
cukup kali ini kau menyakiti
berulang kali
tak usah lah kembali
dengan rela hati melepas kau pergi

**********


kelakar.
cammana lah aku boleh join sama?
aduss.

dunia jiwa-ng yang dah lama gila aku tinggalkan.
sejak break-off dulu.
ala.teringat pulak.

okay.off.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.