Ahad, 22 November 2009

entri terpaksa

sumpah.
aku tak mahu lagi berbicara soal training yang bakal bermula 30 nov ini. sangat perit rasanya. diam tak diam, sesuatu sudah aku janjikan dengan tn. peter. aduh, harap ingatan dia kurang baek. dan harap juga emosi dia tahap ceria high-class.

latihan kali ini mesti busy dan mental. aku akan cuba make it so smooth. selalu kena ingatkan diri. jangan mental tak bertempat. dan tetapkan hati bila berhadapan dengan manusia- manusia hipokrit time training nanti.

dan harapkan diri tidak sehipokrit mereka. ya, kena ingat. hati manusia laen perlu dijaga. perlu.

yg pasti aku akan buat yang termampu untuk dapatkan cuti start 10-13 dis utk pulang ke singapura. aku akan cuba.

doakan aku.

dalam waktu cuti yang aku janji aku akan berpoya sehabis baek, aku tukar 180%...utk chantekkan prestasi aku depan tn. peter dan tutup mulut manusia- manusia hipokrit.

aku cuba.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.