Khamis, 5 November 2009

tentang roomate.


spesial credit to ummi sbb rajin gila edit-mengedit neh. jadi cantik hah gambar aku. ayat tu ayat die, bunyi kelantan kan. haha.
yang paling berkenan, jari-jemari aku nampak runcing dan kurus. pergh, perasan. biar la...blog aku kot.

time ni kat mid. bosan jalan. serius. sedar tak mid dah jadi bosan bila korang berada kat sana lebih sejam?
sebenarnya aku penat. duduk kejab. baca mag. tak ingat mag pe yg aku baca time tuh. apaapapun, aku nampak tekun, kan. [tekun? ayat budak skola gila...]

then tadi aku ada tertambahkan pengetahuan aku pasal Geby, si penyanyi asal Jauh Kau Pergi--Tinggal Kenangan...
gila macam-macam cherita keluar. korang search la kalau nak tahu. cuak la aku nak bercherita kat sini. takut woo...

tapi sedap jugak suara hantu ni~~

aah, takada.takada.

abaikan apa yang aku cakap. dah la. aku takut. dah la lagu ni tengah bermain di speaker laptop aku. aku rasa ini sebabnya jugak laptop aku selalu masalah. keluar tetingkap2 tanpa aku tekan. lembab nak mam...heee...

ceh, padahal virus yg serang laptop kau! buat cherita...

apaapapun.
kalau ada benarnya sume gosipgosip tuh, aku sedekahkan al-fatihah buat dia. smoga aman di sana.

erm.
terasa macam nak story lebihlebih pasal Geby ni...
weyh, aku ni kenapa?
kenapa?
taknaklah cherita.
takut.
takut.

dah.
okay, bye.

p/s: malam ni sblm tidur basuh kaki, ya. baca doa tidur, jangan lupa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.