Rabu, 4 November 2009

jangan gedik

tolong la weyh.
lemas.
jangan gedik depan aku boleh?
kau nak tunggang- langgang belakang aku, aku tak kesah. sungguh tak kesah.

tapi tolong lah.
aku benci.
benci manusia gedik.

tersengih- sengih macam kau lawa.
tersipu- sipu gaya pompuan melayu la sangat.
nyata kau bukan!
gaya kau alim ulamak...jangan kasi imej lu jatuh.
aku nak respek kau pun fikir 10 kali.

bodoh lah.
apsal kau tunjuk gaya gedik kau depan aku?
berjalan depan lelaki, goyang mula rancak.
terkekeh ketawa ala manja.
aku yang kat belakang kau ni rasa nak penyepak ke bontot kau.
apa kau ingat kau kiut?

pelik aku.
kau jadi macam tu bila depan lelaki je la pulak. apsal? kemaruk sangat ke?
lelaki pon manusia jugak.
biasa je.
apa yang nak di excited kan sangat?
lagipun bukan dia pandang kau.
perasan.

tahu tak kau jadi bahan ketawa-kutuk diorang kat bilik?
tahu tak kau dilabel ntah apa- apa dgn diorang?
tak malu kah?

lelaki la weyh. depan kau memang la die senyum- senyum. ala mengada. dia layan kau baek punya. kau pun boleh bertukar gelak dengan dia, dengan member2 dia.
padahal, kat bilik...kau jadi bahan kau tak tahu.

so, serius li.
janganlah gedik.
even kau suka lelaki tu pun.
cool sudah.

apa?
dia suka kau gedik?
bodoh ke?
mana ada lelaki suka pompuan gedik?
gedik dengan semua orang pulak tu?
sengal.

kita perempuan.
jaga lah selagi mampu.
jangan gedik.
malu lah.

+
++
+++
++++
+++++
++++
+++
++
+

aku penah jumpa hans isaac. handsome gila.
tak kesah pon.

sebab aku tak gedik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

gila amat menghargai jika anda tinggalkan NAMA atau LINK anda beserta komentar ok. tenkiu.